Lay the Favourite
Den vackra och godhjärtade Beth Raymer lämnar sitt jobb som stripteasedansös i Florida för att bli cocktailservitris i Las Vegas. Väl på plats hittar hon inte något jobb men har turen att träffa Dink, en egensinnig sportkille som ser möjligheter i Beth. Hon blir erbjuden att jobba med placeringar av pengar via telefon och det visar sig snabbt att hon har oanade talanger när det gäller spel.