Logan Lucky
En actionkomedi om bröderna Jimmy och Clyde som planerar en djärv kupp under en stor biltävling i North Carolina. För att genomföra planen rekryterar de den färgstarke sprängexperten Joe Bang, som de måste få ut ur fängelset först. Regi: Steven Soderbergh. I rollerna: Channing Tatum, Adam Driver, Daniel Craig, Riley Keough, Katie Holmes m.fl.