Limbo
LIMBO är ett stämningsfullt och spännande brottsmysterium om den blaserade kriminalaren Travis (Simon Baker), som kommer till ett avlägset beläget opalgruvsamhälle, Limbo, i den australiska obygden, för att utreda det olösta mordet på en flicka ur ursprungsbefolkningen, Charlotte Hayes, 20 år tidigare. Filmen blev nominerad för Guldbjörnen på Berlins filmfestival.