Mama's Boy
Mama’s Boy kretsar kring Oscarsvinnaren Dustin Lance Blacks uppväxt. Genom att besöka platserna där han växte upp utforskar Black sina barndomsrötter, sin homosexuella identitet och sin nära relation till sin mamma.