Ferro
[kommer 6 november] Tiziano Ferro har aldrig gillat att gömma sig för andra, och nu, efter att ha fyllt 40, är han redo att visa alla ett nytt viktigt kapitel av sitt liv. En resa som går genom städer som är viktiga för honom: Milano, Los Angeles och Latina. Ferro är den originella och öppenhjärtiga historien om en av de mest berömda italienska sångarna i världen.