Sally
Sally Rides livspartner Tam O'Shaughnessy avslöjar romantiken och uppoffringarna under deras 27 år tillsammans. Han berättar även för första gången den fullständiga, ikoniska och gripande historien om denna komplicerade och legendariska astronaut.