Mascarpone 2: The Rainbow Cake
Antonio befinner sig mitt i livet, men inombords känner han sig desorienterad. Även om hans karriär som konditormästare blomstrar och hans receptvideor hyllas på internet saknar han inspiration, både professionellt och privat. Tre år efter att deras gemensamma vän Denis dött träffar han Luca igen, som nu lever i ett lyckligt förhållande med Tancredi, föreståndare för ett HBTQ+-herberge.