Mer Än Plikten Kräver
Vad gör man med en före detta första dam som är oförutsägbar, grinig och omöjlig att göra till lags? Vad hon än vill! Shirley MacLaine och Nicolas Cage spelar huvudrollerna i denna komiska, medkännande titt på livet efter Vita huset för två personer som tidigare har varit i Washingtons innersta krets: första damen Tess Carlisle och Secret Service-agenten Doug Chesnic.