Min lycka
Den unge snickaren François lever ett sorgfritt och okomplicerat liv med sin fru Thérèse och deras två barn. En dag möter han den vackra postkassörskan Émilie och trots att François redan är lyckligt gift så inleder de ett förhållande. Regi: Agnès Varda. I rollerna: Jean-Claude Drouot, Claire Drouot, Marie-France Boyer, Olivier Drouot, Sandrine Drouot m.fl.