Misstänkta förbindelser
En kriminalthriller om Dennis som kan lagens alla kryphål på sina fem fingrar; han vet hur man tvättar pengar, svindlar, ställer till bråk och till och med hur man fixar ett mord till rätt pris. Dennis är dock inte yrkeskriminell utan jobbar tvärtom som polis. Internutredaren Avila är honom dock på spåren och blir nu alltmer besatt av att ställa Dennis till svars för hans gärningar. Regi: Mike Figgis. I rollerna: Richard Gere, Andy Garcia, Nancy Travis, Laurie Metcalf, Richard Bradford, William Baldwin m.fl. (Internal Affairs)