Mo' Money
Man kan aldrig vara för rik…eller för rolig. Komikern Damon Wayanas (från TV:s "In Living Color", "The Last Boy Scout") tar med sina skandalösa karaktärer till den här actionfyllda komedin om en bedragare som försöker bli ärlig, men som fortsätter bli dragen åt fel håll.