Mother Night
I denna provokativa studie av rätt och fel baserad på en roman av Kurt Vonnegut, måste en berömd amerikansk dramatiker - som under andra världskriget skrev för tyskarna, spionerade för de allierade och endast älskade sin fru - bevisa sin oskuld för världen och för sig själv.