Nona
En farmor, Nona, planerar att tillbringa sin lediga dag med att stänga världen ute och titta på sitt favorit-tv-program, E.W.W. Wrestling. Men när hennes 5-åriga barnbarn Renee oväntat dyker upp, hamnar Nona i kläm mellan sina två favoritsaker.