On a Wing and a Prayer
Denna fantastiska sanna historia, On A Wing And A Prayer, följer passageraren Doug Whites (Dennis Quaid) skräckfyllda för för att kunna landa ett plan och rädda hela sin familj mot alla odds, efter att piloten oväntat dör i luften.