Operation Fortune: Ruse de Guerre
Spionen Orson Fortune får i uppdrag att sätta stopp för försäljningen av en ny dödlig vapenteknologi, som leds av miljardären och vapenmäklaren Greg Simmonds. Fortune hamnar motvilligt i samma team som några av världens bästa agenter. Tillsammans rekryterar de Hollywoods största filmstjärna, Danny Francesco, som hjälper dem på deras hemliga uppdrag för att rädda världen.