Post Grad
Ryden Malby (Alexis Bledel) har en plan – ta examen, skaffa toppjobb och hitta den perfekta killen. Men hon tvingas flytta hem till sin udda familj och planen går överstyr. Romantisk komedi som visar att man kan hamna rätt även när livet vänds upp och ner.