Project Almanac
När fem tonåringar upptäcker en maskin som kan ta dem tillbaka i tiden verkar möjligheterna ändlösa. Men genom att ändra på det förflutna hotar de vår världs framtid. Kommer de att kunna reparera den skada som redan är skedd innan det är för sent?