Redwood Massacre: Annihilation
En grym vandringssägen vaknar till liv! För 20 år sen tappade Redwoods godsägare förståndet och tog livet av sin familj och sig själv. En man besatt av den grymma historien beslutar sig för att gå till botten med det förgångna mysteriet… I huvudrollen ser vi Danielle Harris, bekant från filmen Halloween.