Rivierans guldgossar
Lawrence är Rivierans självutnämnde svindlarkung, men en vacker dag dyker småskurken Freddy upp och börjar konkurrera. Rivieran är inte stor nog för dem båda så de gör upp ett vad: Den förste av dem som lyckas svindla amerikanska arvtagerskan Janet på 50 000 dollar får stanna kvar. Förloraren måste lämna Rivieran för alltid. Regi: Frank Oz. I rollerna: Steve Martin, Michael Caine, Glenne Headly, Anton Rodgers m fl. (Dirty Rotten Scoundrels)