SHARE?
En man kämpar för att överleva efter att ha vaknat ensam, fångad i ett samhälle som endast är sammankopplat av primitiva datorer, där förmågan att underhålla är hans enda valuta. Den första långfilmen någonsin som spelats in helt från en fast kameravinkel.