So Undercover
Molly (Miley Cyrus) hoppar av gymnasiet för att jobba på sin pappas detektivbyrå. Hon är vass, street-smart och tuff men när FBI erbjuder henne ett uppdrag där hon ska arbeta undercover på ett universitet måste hon göra en större make-over för att passa in i den materialistiska och sofistikerade miljön. Molly accepterar det topphemliga uppdraget så att hon kan skydda dottern till ett huvudvittne i en gangsterrättegång.