Sonja - The White Swan
"Sonja - The White Swan" är filmen om Sonja Henie, historiens största konståkningsstjärna. 1936 bestämmer sig Sonja för att åka till Hollywood och bli filmstjärna. Hennes första film «Skridskoprinsessan» blir det årets största kassasuccé och så kommer det att rulla på i många år. Nya filmer, halsbrytande koreografier, spektakulära shower, ändlösa fester, alltid omgiven av pojkvänner, beundrare, vänner och familj. Framgångssagan verkar aldrig vilja ta slut. Men då händer det - Sonja blir äldre och är inte söt längre. Publiken sviker, filmbolagen nobbar. Hur ska hon kunna kämpa sig upp den här gången?