Stage Mother
När den konservativa kyrkokörledaren Maybelline oväntat ärver sin bortgångne sons dragklubb i San Francisco, kastas hon in i en färgstark värld som vänder upp och ned på allt hon trodde hon visste. Trots sin ovana vid den nya miljön tar hon sig an utmaningen att driva klubben och finner snart en ny familj bland de excentriska artisterna. Regi: Thom Fitzgerald. I rollerna: Jacki Weaver, Lucy Liu, Adrian Grenier, Mya Taylor m.fl.