Stealing Home
Mark Harmon och Oscarbelönade Jodie Foster har huvudrollerna i en bitterljuv uppväxtberättelse om en före detta professionell basebollspelare som måste konfrontera de val han har gjort - eller undvikit - i sitt liv när han återvänder till sin hemstad för att strö ut askan efter den första kvinnan han någonsin älskade.