Super Hero Adventures: Frost Fight!
Högtiden blir extra kylig när Loke och frostjätten Ymir konspirerar att erövra världen. Marvel hjältarna Iron Man, Captain America, Hulken, Thor, med flera, måste hindra skurkarna från att stjäla tomtens kraft...om någon bara kunde hitta den mystiska mr Claus. Lyckligtvis letar Rocket Raccoon och Groot också efter jultomten. Hjältar, skurkar, alver och kosmiska prisjägare kolliderar under ett episk uppdrag som sätter högtidens, och världens, öde på spel.