Ant-Man
Vetenskapens Dag
Scott hjälper sin dotter Cassie på Vetenskapens Dag, men glömmer en viktig ingredient. Nu måste han inte bara fixa hennes vulkan, men slåss mot Yellowjacket också… som Ant-Man!
Utomjordisk Invasion
Ant-Man och Wasp är i Hank Pyms labb när de attackeras av en armé av miniatyr-rymdvarelser som vill stjäla Pyms växt-teknologi..
Trots Hank Pyms varning, lyckas Ant-Man spilla soppa på sin dräkt, som får honom att ändra storlek samtidigt som han måste besegra den ondskefulle Egghead!
Ant-Man och Yellowjacket jagar en försvunnen kub, som kan påverka tid och rymd, skapad av Hank Pym själv.
Scott och Hope Pym försöker ha en mysig dag när Whirlwind anfaller. Hjältarna förvandlas tills Ant-Man och Wasp för att stoppa gangstern innan han förintar staden.