Supremacy
När en mordlysten nynazist på permission tar en svart familj gisslan under en natt av terror, måste polisen kämpa mot klockan för att undvika ett blodbad … “Supremacy” är en intensiv och nervkittlande thriller med Danny Glover (Lethal Weapon), Julie Benz (Dexter) och Anson Mount (Hell on Wheels) i rollerna.