Survival
Mamma Tally Frugé kämpar för att hålla ihop allt när Dax Lugast hoppar in i hennes bil och beordrar henne att köra. Han har precis dödat en polis och behöver transport ut ur delstaten för att undvika LAPD och FBI. Tally börjar använda sin charm för att kunna fly.