Sweat
Sylwia Zajac är en känd influencer inom fitnessvärlden. Hon är beundrad, omgiven av lojala anställda och har hundratusentals följare på sociala medier. Men en dag gör hon ett inlägg som visar upp en spricka i den perfekta fasaden och erkänner att den virala framgången har ett pris. Ensamhet. Regi: Magnus von Horn. I rollerna: Magdalena Kolesnik, Julian Świeżewski, Aleksandra Konieczna m.fl.