Team Thor: Part 1
Denna korta, satiriska dokumentär regisserad av Taika Waititi (Marvel Studios Thor: Ragnarok), visar vad Thor kan ha haft för sig medan resten av Avengers slogs mot varandra i Captain America: Civil War.