The Devil Below
I Appalachernas bergiga höjder ligger det gamla gruvsamhället Shookum Hills, avlägset och övergivet efter en brand i gruvan för flera decennier sedan. Ett gäng nyfikna amatöräventyrare beger sig dit för att få reda på sanningen bakom den mystiska och mytomspunna branden, men i gruvornas mörker döljer sig något långt mer fasansfullt än de någonsin räknat med. Och det fasansfulla vill upp till ytan.