The Murder of Meredith
En granskning av de fruktansvärda händelserna som utspelade sig för 15 år sen, på torsdagskvällen 1 november 2007. The Murder of Meredith berättas av de som var involverade i fallet och undersöker bevisen, fåfängan och misstagen som gjorde att Merediths familj lämnades med fler frågor än svar.