The Only Way Out
Sex år efter branden på nattklubben, som hennes man dog i, får Ana Kolar stängning med domarens dom som markerar det som en olycka. Ett e-postmeddelande kommer dock att få henne att fråga vad som egentligen hände den natten och var hennes man verkligen den person hon trodde att han var.