The Right One
I denna varma romantiska komedi möter Sarah, en författare som kämpar med skrivkramp och idétorka, genom en rad sammanträffanden Godfrey, en otursdrabbad excentriker som ständigt skiftar mellan olika persona. Kan det vara så att hon har träffat sina drömmars man?