The Rocketeer
Upptäckten av ett topphemligt jetpack skickar iväg testpiloten Cliff Secord på ett våghalsigt äventyr av mysterier, spänning och intriger! Cliff träffar på ett gäng grymma skurkar, ledda av en Hollywoodstjärna som är en hemlig nazistspion (Timothy Dalton). Med hjälp av sin skådespelarflickvän står den unge piloten inför enorma odds för att besegra sina fiender som är ivriga att använda apparaten i en ondskefull plan att regera över världen! Det farliga uppdraget förvandlar den vanlige unge mannen till en extraordinär hjälte!