The Storied Life of A.J. Fikry
Baserad på den New York Times-bästsäljande romanen. Bokaffärsinnehavaren A.J Fikrys (Kunal Nayyar) liv blir inte som han förväntade sig då han lider efter sin frus tragiska död. Han når botten när hans mest älskade egendom stjäls.