The Sum of All Fears
Ben Affleck är redo för action i rollen som CIA-agenten Jack Ryan i detta spännande actionäventyr baserat på bästsäljaren av Tom Clancy. USA:s farhågor från Kalla kriget blossar upp på nytt när Rysslands president dör och efterföljs av en man med ett mystiskt förflutet. Spänningarna mellan öst och väst eskalerar när CIA misstänker att avhoppade ryska vetenskapsmän utvecklar nya kärnvapen. Jack Ryan kallas in av CIA-chefen William Cabot (Morgan Freeman) för att följa ett farofyllt spår som leder till enchockerande slutsats: terrorister planerar att framkalla ett krig mellan USA och Ryssland genom att spränga en atombomb under en stor fotbollsmatch! ”The Sum of All Fears” är en av årets mest explosiva filmer med James Cromwell och Liev Schreiber i två av birollerna.