This Magic Moment
Amerikansk dokumentär från 2016 med Shaquille O'Neal. I början av 90-talet dominerades NBA-basketen av lag som Bulls, Lakers och Celtics. Men så lyckades uppstickaren Orlando Magic få två blivande storstjärnor, Shaquille O'Neal och Penny Hardaway, men skulle det räcka till mästartiteln? Regi: Erin Leyden.