Time After Time
HG Wells följer Jack Uppskäraren genom 1800-talets London till dagens San Francisco när seriemördaren använder den framtida författarens tidsmaskin för att undkomma sin epok i denna kritikerrosade romantiska thriller med Malcolm McDowell och hans dåvarande fru, Oscarsvinnaren Mary Steenburgen.