Väldigt dåliga ting
Kyle och fyra vänner är fyra vita förortsbor som ger sig ut på en blöt kväll I Las Vegas innan Kyle gifter sig. Men saker och ting går fel när en prostituerad blir spettad på en hängare medan hon underhåller en av vännerna, Michael. Yuppie Robert håller lugnet och går så långt till att döda en säkerhetsvakt som hotar med att upptäcka deras olycka. Nästa steg är att stycka och begrava kropparna ...