Be brave: En historia om Tracker
När Tracker och Carlos stöter på en massa nattdjur som flyr från Skuggdjungeln måste Tracker ta itu med sin rädsla för mörkret och ta hjälp av Ryder och PAW Patrol för att stoppa den nya skurken.