Wanted Man
Efter en kartellskjutning lämnas flera DEA-agenter döda. En åldrande polis måste hämta ett ögonvittne och eskortera henne över gränsen. Men när de får veta att attacken utfördes av amerikanska styrkor måste han snabbt fatta ett beslut om vem han ska lita på.