Welcome to the Jungle
När Travis (Seann William Scott), sonen till en kingpin i den undre världen, försvinner i Amasondjungeln när han letar efter en ovärderlig artefakt, skickas Beck (The Rock), kingpinens återhämtningsexpert, in för att hämta honom. Trots deras fiendskap - och deras kärlek till samma kvinna (Rosario Dawson) - måste de två kämpa tillsammans mot den onda chefen (Christopher Walken) för ett guldgruvebolag som letar efter samma skatt.