Wildlike
Mackenzie, en problemfylld tonårsflicka, skickas iväg av sin kämpande mamma att bo med sin morbror i Juneau, Alaska, efter att hennes pappa har avlidit och mamman lagt in på sjukhus. Men snart förvärras relationen till morbrodern och Mackenzie tvingas fly därifrån. Hon ger sig ut på en helande resa genom Alaska och slår där följe med en äldre änkling, som hjälper henne att återvända hem till Seattle.