Wolf
Jack Nicholson och Michelle Pfeiffer har huvudrollerna i WOLF, en kusligt rolig, galet romantisk thriller som ger vita knogar. James Spader (TV-serien "Boston Legal", Sex, Lies and Videotape), Kate Nelligan (The Prince of Tides), Christopher Plummer (The Sound of Music) och David Hyde Pierce (TV-serien "Frasier", Sleepless in Seattle) medverkar också i denna djuriska berättelse om kärlek och svek med lika delar humor, passion och utsökt skräck.