xXx²: The Next Level
NSA-agenten Augustus Gibbons, som fått en nytändning sedan sin senaste succérekrytering, finner sig själv i en situation där han behöver en ny färsk agent. Gibbons och hans nya agent måste söka upp en farlig militär utbrytarrörelse, vilken leds av George Deckert, som planerar att utföra ett angrepp mot USA:s regering i Washington.