All Things Are Possible
De 4400 blir alltmer missnöjda med sin inkvartering, och nya regler gör bara saken värre. Andre och LaDonna hjälper Claudette att tänja på sina nya gränser.
Äntligen kommer goda nyheter för några av de 4400. Andre försöker studera några av sina nya vänner, men misstag från hans förflutna börjar påverka honom i nutid. Rev hittar information om sin son.
Keisha får höra sanningen om dagen då hon förlorade sin syster, vilket får henne att ta en risk. Shanice och Andre njuter av en dag ute, medan Hayden och Mariah kommer närmare varandra.
Jharrel och Keisha måste vinna de 4400:s förtroende om de verkligen vill hjälpa dem. Hayden övertalar LaDonna och Andre att besöka Ypsi Med, medan Rev:s anhängare blir allt fler.