Under the Dome
När ett mystiskt kraftfält sänker sig över den lilla staden Chester's Mill i Maine och stänger in invånarna måste de upptäcka dess hemligheter och syfte samtidigt som de lär sig mer om varandra än de någonsin visste.
Invånarna i Chester's Mill är fångade under en kupol och paniken växer i takt med att resurserna blir allt färre.
Big Jim anlitar Barbie för att jaga en korrupt polis; Junior försöker komme förbi kupolen under jord.