Agatha Christie - Den gula hästen
Året är 1961 när en märklig dödslista hittas i en avliden kvinnas sko. En av namnen tillhör Mark Easterbrook, en framgångsrik antikhandlare som dras in i ett mörkt mysterium där rädsla och vidskepelse går hand i hand.