Alaskan Bush People
Ta kurs mot Alaskas vildmark med familjen Brown som har sju barn. De lever utanför civilisationen och är beroende av varandra för att kunna överleva i ödemarken.
Uppfostrad i det vilda
Följ med till Alaskas vildmark och träffa paret Brown och deras sju barn. Familjen lever utanför civilisationen och måste samarbeta för att överleva.
Mänsklig vargflock
Möt familjen Brown som ofta går sex till nio månader utan att träffa någon utomstående. Bröderna Brown bygger en enrumsstuga till familjen.
För familjen Brown är friheten allra viktigast, även om det innebär att de måste leva av naturen. När temperaturen rasar får de bråttom med stugan.
Killarna i familjen Brown använder sig av de resurser som naturen har att erbjuda och skapar en timmeranordning inför ett nytt husbygge i vildmarken.
Den otroliga familjen Brown ser tillbaka på ett år i Alaskas vildmark som de kallar sitt hem och delar med sig av några hemligheter om sitt liv.